Ons avontuur gaat beginnen: Dean gaat naar Curaçao

Lieve allemaal, een grote wens van ons en zeker van Dean gaat in vervulling: wij kunnen naar Curacao! Echt zo dankbaar en ontzettend fijn dat we dit mogen en kunnen gaan doen. We zijn druk bezig met alle voorbereidingen en Dean zijn verlanglijst ligt al klaar met de dingen erop welke hij graag wil gaan leren. Alle donateurs, vrienden en familie: heel erg bedankt voor alles! Tijdens onze reis zullen we een dagboek bij gaan houden, onder andere via Facebook en op onze website! Volg je ons mee? Nogmaals dank aan iedereen!

Ladies' Circle Westland

Zaterdag 29 september werd de RPC omgetoverd tot een waar Oktoberfest festival. Echt fantastisch en respect hoe de Ladies van Ladies'Circle Westland dit hebben kunnen doen: chapeau! In totaal werd er ruim € 27.000 opgehaald tijdens dit evenement. Stichting Happy Friends was een van de 5 goede doelen tijdens de avond. Dinsdag 9 oktober werden wij uitgenodigd om de cheque in ontvangst te nemen. Best een beetje zenuwachtig, maar ook dankbaar dat we hier bij mochten zijn. Tijdens deze avond hebben wij een cheque in ontvangst mogen nemen van € 4.500! Zo geweldig en zo fijn! Ladies van Ladies' Circle Westand: dank jullie wel!

Tank en Schenk bij Peut Naaldwijk

Stichting Happy Friends is nu ook een van de goede doelen bij Tank & Schenk bij tankstation Peut in Naaldwijk. Dit tankstation is lokaal betrokken en laat dit zien door Tank & Schenk. Van iedere liter brandstof die je tankt gaat er 1 ct. naar het goede doel. Bij de kassa kun je door middel van de tablet op de balie aangeven wie een bijdrage mag ontvangen. Nu dus ook mogelijk voor Stichting Happy Friends. Dit is voorlopig een doorlopende actie waar we ontzettend blij mee zijn. Adres tankstation Peut Naaldwijk: Kruisbroekweg 3 in Naaldwijk.

Activiteiten kalender

De maanden juli en augustus waren wij bij Jumbo Broere het goede doel voor de statiegeld bonnen. En dit heeft een fantastisch resultaat opgeleverd: in totaal € 581,65! Echt geweldig! Iedereen hartelijk dank voor het inleveren van de statiegeld bonnen, zo blij met dit mooie bedrag. En Jumbo Broere: hartelijk dank!

De maand juni zijn wij het goede doel bij Jumbo Koornneef voor de statiegeld bonnen! Mocht je in de buurt zijn, je donatie is uiteraard van harte welkom. JUMBO Koornneef: bedankt dat dit mogelijk is! In totaal heeft deze actie € 91,15 opgeleverd. Super!

Donderdag 3 mei hebben wij, Astrid en Kim, een pitch mogen geven voor Rotary Westland over Stichting Happy Friends. We hebben hier een geweldig bedrag mee opgehaald van € 1.200! Echt heel blij mee! Rotary Westland: BEDANKT!

Evenement: Bootcamp voor Stichting Happy Friends

Zaterdag 14 april 2018: zullen we een bootcamp organiseren voor jong & oud! Tijdens deze middag zullen we diversen lessen bootcamp organiseren. Van 12.30-13.20 uur zal er een Ouder & Kind Bootcamp zijn. Hierop volgend van 13.30-14.20 uur een bootcamp voor de meer ervaren bootcamper, en van 14.30-15.20 uur een bootcamp voor the Starter! Wij hebben er zin in, jullie ook? Nou, we hadden er zeker zin in! Mooi weer en veel sportievelingen. In totaal heeft deze actie € 462,50 opgeleverd, super blij mee! Speciaal willen we graag Pjotr bedanken voor deze leuke middag en zijn enthousiasme. En uiteraard ook de deelnemers! SUPER BEDANKT ALLEMAAL!

Evenement: Diner bij Cannes by Kim

Zaterdag 3 februari 2018: we kunnen terugkijken op een gezellige en vooral smaakvolle avond met een mooie opbrengst van € 560,00! Bedankt voor jullie enthousiasme en gezelligheid!

Evenement: Nieuwjaarsduik, spetterend het nieuwe jaar in!

Maandag 1 januari 2018: Nieuwjaarsduik op het strand van Monster! Spetterend het nieuwe jaar in. En het was fantastisch! Heel erg leuk om dit samen met Nora en Dean te kunnen doen, en met lieve vrienden, familie en kennissen! In totaal heeft deze actie € 1.168,95 opgebracht! Bedankt voor alle lieve reacties en supermooie donaties!

Impressie van de duik:

Evenement: zomerfeest 2Samen

Vrijdag 15 september 2017: Op een prachtige nazomer dag werd Stichting Happy Friends in het zonnetje gezet door kinderdagverblijf 2Samen te Monster. De opbrengst van het zomerfeest zou ten goede komen aan Stichting Happy Friends. Best spannend, een eerste evenement met onze stichting. En vooral dankbaar voor het vertrouwen en enthousiasme. Na veel fraaie en gezellige momenten tijdens deze middag werden we erg verrast door de mooie opbrengst: € 498,20. We willen kinderdagverblijf 2 Samen ook enorm bedanken voor dit fantastische bedrag en vertrouwen!

Impressie van de dag & ontvangst van de fantastische donatie:

Zelf een leuk idee waarbij stichting Happy Friends wellicht in het zonnetje kan komen te staan? Laat het ons weten, we denken graag met je mee! Hartstikke leuk! Stuur een mailtje naar info@stichtinghappyfriends.nl of neem contact op met Kim Zuijderwijk, telefoonnummer 06-54314671.